• قصص سكس – بدأت الحكاية لما استلمت زوجتي نهال هدية من وسيم طليقها وكانت عبارة عن مجموعة كاملة من قمصان النوم الشفافة المثيرة.

    ومع اني متزوج من نهال اكتر من 15 سنة انما عارف كويس انها علي علاقة بوسيم وبتستغل غيابي وتجيبه الشقة وتقضي معاه ليالي حمرا.

    سكس محارم  -   سكس محارم   -   افلام سكس محارم   -   سكس محارم مترجم  -   سكس محارم مصري

    مراتي اتجوزت 3 مرات اول واحد كان سمه صابر وخلفت منه كميلة وبعده وسيم وفي الاخر انا ومازلت زوجها حتي الان.

    نهال مراتي جسمها مليان شوية زي اللي في الصورة تمام بيضاء وطويلة ودايما تحب تلبس وتتزوق كانها كل يوم عروسة في ليلة دخلتها.

    بمجرد ما ادخل البيت كانت تدخلني علي السرير وتنام فوقي وتاخد حقها من زبي باي طريقة ومع اني كنت بكرهها لاني واثق من خيانتها انما كان زبي بيستجيب ليها وبيسلم لكسها ويقف والاقي نفسي خاضع تحت سيطرة شهوتها واغرائها وافضل انيك فيها لحد ما اشبعها.

    بعد ما اخلص من نيكها كانت تمد ايديها تحت السرير وتطلع كل مره زبر صناعي – ديلدو – مختلف عن اللي قبله وتقعد تفرك عليه ساعة تدخله بين خرم طيزها وكسها.

    كانت عندها مجموعة كاملة من الزبار الصناعية وكانت تعشق الحجم الكبير وخصوصا الاسود كنت بحس انها ماكينة جنس. 

    سكس محارم  -   سكس محارم   -   افلام سكس محارم   -   سكس محارم مترجم

    في اليوم اللس استلمت فيه قمصان النوم من وسيم لقيت كميلة مسكت واحد عجبها وقررت تقيسه قدام امها وطبعا في وجودي.

    دخلت الحمام لبسته وطلعت تفرج امها علي حلاوة جسمها وكانت مكتنزة الجسم زي الصور دي.

    انا كنت علي علاقة بكميلة وكنت دائم التحرش بيها وفي غياب نهال كنت دايما اجيبها تقعد علي حجري واحنا بنتفرج علي التلفزيون.

    زبري طبعا كان بيبقي راشق في طيزها وهي عارفه كدا كويس وكانت بتستمتع بدا.

    وهي بتفرجنا علي جمالها في القميص الشفاف دا لقيت زوبري وقف بشكل لاارادي وقدام نهال والغريب ان حسيت ان نهال استمتعت لما شافت زبري هايج علي بنتها.

    سكس امهات  -   سكس امهات   -   افلام سكس امهات   -   سكس امهات مترجم  -    قصص سكس امهات  -   نيك امهات

    صور سكس  -   صور سكس    -   صور سكس متحرك  -   صور سكس عربي   -   صور سكس متحركه   -   سكس صور

    انا كنت دايما بسمع عن الدياثة والمحارم وخصوصا من نهال لان الموضوع دا حصل في عائلتها كتير وهي نفسها عانت منه.

    نهال وهي صغيرة قبل الزواج كانت علي علاقة جنسية مع ابوها نام معاها ودخل زبرو في كسها وحملت منه كمان بس سقطت الجنين.

    واول علاقة ليها كانت مع اخوها وكانو متعودين ينامو جنب بعض علي سرير واحد في غرفة صحيت في يوم لقيت زوبر اخوها بين فخادها وسائل ابيض نازل من بين فرادي طيازها وغرق فخادها والملاية.

    وخالتها اللي كانت نايمة مع ولادها التلاته وجوزها قفشهم وهما بينيكو فيها وفضحهم في البلد.

    عشان كل دا مكنتش مستعجب ابدا انها تستمتع لما تشوف زوبري واقف وهايج علي بنتها.

    الشرموطة نهال اكتسبت جرئة كبيرة بعد كل الل حصل في حياتها وبقي اشباع رغباتها مقدم علي اي حاجه في الدنيا.

    سكس مصري  - سكس مصري   -  افلام سكس مصري  -    سكس مصري جديد   -   سكس مصري جامد   -   سكس عربي مصري

    زوجتي كانت معتادة علي جنس المحارم

    الموضوع بقي سهل جدا عندها وعلي استعداد تفتح رجولها لاي زب مادام فيه الرمق وبيعرف ينيك.

    ومتعتها تبقي اكبر لما تحس ان كل اللي حواليها غرقانين في الشهوة والجنس وخصوصا بنتها.

    قامت نهال وسحبت كميلة من ايديها وقربتها مني ومكستها من وسطها وتلفها قدامي كانها بتفرجني علي كس بنتها و طيازها.

    حسيت انها شرموطة وعلي استعداد تبيع بنتها عشان تمتع كسها ولو لحظة.

    افلام سكس    -  افلام سكس     -   افلام سكس مترجم   -    افلام سكس عربي     -   افلام سكس مصري -     افلام سكس اجنبي

    فتحت سوستة البنطلون بتاعي واطلقت العنان لزبي مسكت راس قضيبي ودعكتها بخفة بعد ما لحست ايديها بريقها كانها بتجهز زبري ليفوت في كس بنتها.

    كميلة قعدت علي حجري وكانت طيازها طرية وممتلئة استطاع زبري انه يفوت بسهولة بين طيازها ويقف علي خرم طيزها.

    امها مسكت بزازها و فركتهم وسحبت الحلمات بقوة لحد ما كميلة صوتت من الوجع وفي محاولتها للافلات من قرصة امها كانت طيازها بتتحرك بقوة علي زبي لحد ما قذفت حمم من اللبن الساخن في طياز كميلة.

    سكس هندي  -    سكس هندي   -    افلام سكس هندي

    ولما لاحظت نهال اللبن وهو بينقط علي الارض من طياز بنتها قومتها من علي حجري وسحبتني علي السرير فتحت رجولي ومسكت زبري وخلت كميلة تلحسه لحد ما وقف تاني.

    نهال مسكت ايدين بنتها وساعدتها تتنطط علي زبري وهو راشق في كسها لحد ما جبتهم للمره التانية بس المره دي في اعماق كسها وبعد ما خلعت زبي من بنتها قعدت تلحس المني اللي نازل من زبي ونازل من كس كميلة.

    احلا قصص جنسية جديدة هتخلي زوبرك يولع

    قصص سكس -  قصص سكس   -   قصص سكس عربي  -   قصص سكس مصري  -   قصص سكس نسوانجي

    قصص سكس -  قصص سكس   -   قصص سكس عربي  -   قصص سكس مصري  -   قصص سكس نسوانجي


    votre commentaire
  • القصه بدات معايا من فتره كبيره اوى كانت متعتى دايما انى البس هدوم حريمى احس بنفسي ان انا واحده ست  سكس راجل ابدا انا بينى و بين نفسي انا مره و بحس بمشاعر انثويه بس نصيبي كده احساس البران على الضهر ما تحسش بيه الا البنات و الستات و البنوتى اللى زيي انا بعتبر ان الستات او الحريم مميزين الانوثه الجمال الرقه السيطره حب التملك بالنعومه السيطره برقه و عذوبه بس الشرط انها تعمل كده و تخلينى اتعامل علشان انا بحبها و بحب ارضيها انا بس باعاتب البنات او الحريم اللى مش بيحبوا كده انا ماليش ذنب--- انا كمان ليا احساس و مشاعر مش معنى انى سالب يبقى لازم اتناك من الرجاله لا اطلاقا المتعه الحقيقيه اللى اغلبيه الرجاله عمرهم ما هيفهموا و لا يحسوا بيها جمال السحاق و متعته جمال ان الواحد مننا يلاقى واحده تحبه على وضعه هيا عارفه و متاكده انه حتى لو حاول مش هيعرف ينيكها و لا يغتصبها السحاق ده اجمل متعه فى الوجود ------------------------------- المهم من حوالى 6 سنوات اشتغلت فى شركه فيها مكاتب و كده كنت كل يوم الصبح لازم البس بران من تحت التى شيرت اساسي فى اليوم الموعود نزلت الشغل دخلت مكتبى خرجت روحت البوفيه اجيب فنجان الموكا البوفيه زحمه --- صوت من ورايا مع ايد على ضهرى فوف حزام السونتيانه من على ضهرى و بتحسس على السونتيانه يا استاذ التفت لقيت السيده (م) اهلا ازاى حضرتك حسيت بيها بتبص ف عينيا و هيا مبتسمه
    انقطعت عن العمل يومين اجازه و رجعت الشغل فضلت حوالى اسبوع مش البس اى حاجه حريمى من تحت بعد الاسبوع رجعت لطبيعتى من تانى لبست سونتيانه جديده بارزه شويه فجاءه بدون انذار دخلت مكتبى --- فوجئت

    بالباب بيفتح و هيا بتدخل

    سكس -   سكس عربي   -  بورن   -  بورن حيوانات   -  sex  -  indian sex   -  egyptian sex


    م- بقالك كتير مش باين قولت اطمن عليك
    انا - لا ابدا انا موجود -
    م - انا خوفت احسن تكونى زعلتى منى
    انا - لا ابدا انتى بجد وحشتينى تسمحى بعد الشغل نتغدى سوا
    م- اكيد طبعا انا عاوزه اتكلم معاكى اووووووو انا اسفه اقصد معاك
    م - انا محتاجه لك بجد
    انا - اوكى يا روحى هاستناكى انا كمان محتاجه لك
    جت جنب مكتبى اوى و حطيت ايدها على صدرى
    م- بس باين عليها جديده
    انا - لو تعجبك اقلعها لك
    م - ههههههههههههههههههههه لا مش هنا يا بطه
    ---------------------------------------خلصت شغلى و نزلت الشارع لقيت عربيه ملاكى حمره قدامى
    م - اركب يا برنس

    بزاز كبيره   -  تحميل افلام سكس  -  سارة جاي  -  سارة لويز يونغ   -  سحاق اجنبي  -  سحاق اخوات 


    انا - اوكى عاوزه تتغدى فين يا قطه \
    م - سيبي لى نفسك خالص انتى خلاص كده بقيتى بتاعتى
    انا - اححححححح انتى ناويه على ايه
    م - نتغدى الاول انا جعانه
    م - انا مطلقه من 3 سنوات و عايشه لوحدى و مش بعرف اتحرك خالص انتى عارفه كلام الناس
    م - ممكن اسالك سؤال
    انا- اكيد طبعا اتفضلى
    م - انتى اتناكتى قبل كده
    انا - اها طبعا
    م - دخل فيكى جوه و كبهم فى طيزك
    انا - اها طبعا و حسيت باللبن و اد ايه بيكون سوخن جوه و انتى بتحب اللبن جوه
    م - انا بحب اتساحق اكتر علشان كده انا اتطلقت
    انا - انتى عارفه انا نفسي فى ايه دلوقتى
     

    م - ايه يا مجنونه
     

    سحاق امهات  -  سحاق بنات  -  سحاق عربي  -  سحاق مصرى  -  سكس HD   -  سكس ءىءء  

    انا - نفسي انزل ابوس رجلك
    م - اعقلى يا كوس امك بلاش فضايح --- على فكره انتى زنبورك اد ايه
    انا -هههههههههههههههاى زنبورى 4 سم و هو نايم
    م - هههههههههههههههههههها يا حرام يا اختى و ده بتعملى بيه ايه
    انا - هههههههههههههها ى ى ى
    م - يعنى ايه
    انا - يادوب يقدر يعمل بيبي

    اتغدينا و ظبطنا و روحت معاها بيتها شقه جميله واسعه و هيا كمان جميله و رقيقه تحسي انها لسه بنوته بزازها صغيره و جسم رشيق دخلت معاها اوضه النوم قلعنا هدومنا كلها طلبت منها انها تلبسنى هدومها و تلبس هيا هدومى الاندر بتاعها مليان من ريحه عرق وراكها ريحته جميله و السونتيانه ريحتها اجمل و هيا لبست هدومى و طلعنا قعدنا بره
    م - ايه يا فلبى مالك مكسوفه يا لبوه
    انا - ممكن اطلب منك طلب
    م - اطلبى يا حبيتى
    انا - تسمحى لى انول الشرف و ابوس رجليكى
    م- اححححححححح بوسى يا قلبى انتى
    انا - امممممممممممممو انتى حبيبتى و روحى
    م - ممكن اطلب منك طلب يا بسبوسه
    انا - اطلبى يا قلبى
    م - عاوزاكى ترضعى لى من بزازى
    علشان انا بجيب منهم لو اترضعوا جامد و تلحسي كوسى و زنبورى و تلحسي لى طيزى ممكن
    انا - اكيد طبعا يا روح قلبى لازم بس تعرفينى جبتى مره معايا انا هاخليكى تجيبى اكتر من 15 مره بس اوعى تعيطى

    سكس اجنبي -  سكس أخوات  -  سكس إيفا كاريرا  - سكس اب وبنته  -  سكس اب وبنته  -  سكس اخ واخته


    م - احه كوس امك انتى بتحلمى
    انا - هنشوف يلا يا موزه قومى نستحمى سوا
    دخلنا الحمام فضلت تلعب لى فى بتاعى علشان اكبهم و هو نايم فى ايديها استحمينا و دعكت لى جسمى كله و انا غسلت لها طيزها من بره و من جوه اوى و هيا كمان غسلت طيزى اوى فضلنا نبعبص بعض و العب لها فى كوسها خلصنا ازازتين شاور و هيا بتدوب بين ايديا زنبورها واقف على طول مش بينام بزازها الحلمات زى الصواريخ كل شويه تمسك وشى و تفضل تبوس فيا مزنوقين فى البانيو مع بعض المهم انها محتاجه لى و انا مره هيا مش محتاجه راجل هيا عاوزه تتساحق و انا كمان عاوز ده عاوز اريحها لانها لو ارتاحت الليله معايا عمرها ما هتبعد عنى طلعنا من الحمام بالفوط دخلنا اوضه النوم هيا لبستنى بران منفوخ حلو و اندر فاتله ضيق و كمبيليزون اسود قصير و باروكه لونها اصفر و عملت لى حواجبى بالفتله و عملت لى ميك اب بايدها و حطت لى مانكير احمر و لبست هيا كمبيليزون شفاف قصير اوى لونه احمر و طلعنا نقعد بره
    م - انتى من النهارده اسمك بسمه انتى مراتى و حبيبتى
    انا -بتحبينى اوى كده - اتفاجئت بيها مسكت وشى بايدها و فضلت تبوسنى تاكل لسانى تغرقنى بلعابها تقطع فى شفايفى و انا نايمه على ضهرى و هيا فوق منى
    عدت جنبها ابوسها من رقبتها و هيا ابتديت تسيح منى
    انا -- لا استنى انا عاوزه كريمه لبانى و برطمان شوكلاته
    م- احه يا كوس امك انتى جايه تاكلى هنا

    سكس اردني  -  سكس اسباني  -  سكس استرالي  -  سكس استمناء  -  سكس اسرائيلي  -  سكس اسيوي


    انا -اسمعى الكلام يا موزه
    م - اتفضلى لما اشوف ااخرتها
    انا اقلعى الكمبيليزون و نامى على ضهرك
    م - هتعملى ايه
    انا - جعانه يا كوس امك و دهنت بزازها شوكلاته و كريمه و فضلت الحس من على صدرها و ماسك بزها بايد و الايد التانيه لزنبورها بس بحسس عليه بحنيه اوى بالكريمه و هيا راحت فى دنيا تانيه هيا ضاعت منى الاقيها بتغيب منى ابطل الاقى بتصوت بتقول لى قطعنى ايه المتعه دى--- هيا خلاص انا بحس انها بتجيب معايا بحس بكوسها مبلول مليان عسل انا محتاج الحسه كل ما احاول الحس كوسها تقول لى لا قطع لى بزازى اكلت حلمات صدرها بقيت اعضهم بشفايفى و اشفط الحلمه اوى لغايه ما تجيب لبن اسيبها و اروح على الحلمه التانيه لغايه ما ولعت منى بجد
    انا -ارفعى رجليكى و رينى كوسك و جماله
    م - ابوس ايدك يا بسمه نهدى شويه و نرجع نكمل

    سكس اغتصاب  -  سكس اغراء  -  سكس افريقي  - سكس افغاني  - سكس العرب  - سكس الماني


    انا - نووووووووووووووووووووووووووو ارفعى رجلك يا لبوه
    غرقت كوسها كريمه دخلت لها الكريمه جوه كوسها فتحت كوسها اوى و بقيت ادخل الكريمه جوه اوى كل ده و بالعب فى خورم طيزها بصوابعى دخلت صوبع و دخلت 2 طيزها حنت و فتحت دخلت لها الشكولاته جوه طيزها --فتحت رجليا و نزلت بلسانى على شفرات كوسها الحس الكريمه و هيا بتصوت ايد على بزها و ايد فى خورم طيزها غيرنا الوضع انا نمت على ضهرى و هيا ركبت بكوسها على وشى طلبت منى انيكها فى طيزها بزب صناعى و انا بالحس كوسها انا خلاص انا فى قمه متعتى بحلاوه كوسها و زنبورى نايم انا مش عاوزه اجيب انا متعتى انها ترتاح اجمل سحاق ممكن حد يتخيله حوالى عن 3 ساعات او اكتر و انا معاها و فى الاخر نامت فى حضنى
    م- انا اسفه يا بسبوسه مش كنت قادره امسك زنبورك
    انا - لو لكى مزاج امسكى زنبورى حكيه على كوسك علشان اجيبهم
    م - لا انا عاوزاهم فى بقى

    سكس مترجم  -  سكس ليبي  -  سكس لبناني  - سكس نيج  - سكس روسي  - سكس كلاسيكي


    انا - تحت امرك يا مولاتى
    فتحت رجليا و طلعته هيا بايدها
    م - اممممممممو زنبورك حلو اوى يا بت و بيضانك مليانه امممممممممممممو طعمه حلو بصى الخول على شفايفى
    انا - يلا نعمل 69
    م- يلا يا متناكه
    انا - انا بجيب يابت اووووووووو احححح مصى جامد اوووووووووو يالهوووووووووووووووووى
    م- كل ده لبن يا بت تعالى هاتى بوسه و دوقى لبنك
    انا - اممممممممممو و حضنا بعض نبوس بعض و نلحس اللبن من على شفايفنا
    م- لبنك طعمه حلو اوى يا بت
    انا - و انتى كمان بزازك مليانه لبن على فكره انتى جبتى كم مره
    م - ههههههههههههههههههاى انا جبت كتير اوى بجد بعد ال 12 ما بقيت عارفه العدد
    م- عاوزه تفطرى ايه بكره
    انا - شيكولاته و كريمه طبعا بس الاول لما نعمل بيبي على بعض و تنزلى ميتك على جسمى و على طيزى
    م - احوووووووو هيطلع لك كوس يا بت
    بحبك يا لبوه امممممممممممممموووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووو
    و حضنا بعض و نمنا جنب بعض بقمصان النوم زى اى 2 ستات

    سكس امريكي  -  سكس امهات  - سكس سحاق  -  سكسي ياباني  -  سكس سادي  - سكس ساخن 


    votre commentaire
  • موقع زباوي اشرطة فيديوهات وافلام سكس لا مثيل لها من المتعة والاثارة

    موقع زباوي يقدم لكم اكبر موسوعة افلام جنسية عربية واجنبية مع اجمل مقاطع سكس محارم

    وافلام سكس امهات افلام سكس اخ واخته سكس اخوات والام وابنها وافلام سكس الاب

    يضم موقعنا زباوي علي سلسلة كبيرة من الافلام الجسية المثيرة ومن افضل اقسام وتصنيفاته سكس عربي حيث افلام المتعةلبات 

    عرب شراميط كما يضم البوم من الصور الجنسية المهيجة صور سكس وغيرها م القصص المسلية والاباحية  قصص سكس

    كل هذا فقط علي موقعنا زباوي وهناك مقاطع جنسيه عربية م مختلف البلدان العربية منها سكس لبناني حيث البنات الجميلة

     . والجس العراقي الاصيل والنسوان المربربة سكس عراقي والافلام الاباحية المصرية سكس مصري

    واخيرا الجنس وصنع الافلام الاباحية الهندية سكس هندي ولا ننسي النيك العنيف سكس اغتصاب حيث الصراخ والضرب علي 

    البزاز كل هذا فقط في موقع زباوي اقوي مقاطع سكس لحيوانات مع بنات سكس حيوانات مثل حصان ينيك عاهرة سكس

    حصان وكذلك سكس كلاب 

    واخيرا وليس بأخرا مجموعة افلام سكس اجنبية جديدة وحصرية يمكن تحميلها مجانا من موقعنا سكس اجنبي 

     


    1 commentaire
  • موقع زباوي اكبر موقع سكس في عالم الاباحية حيث يحتوي علي مجموعة كبيرة من الاقسام الضخمة منها قسم صور سكس الذي يضم مجموعة كبيرة من الصور الجنسية 

    تنويه هام هذا القصة من وحي خيال كاتبها واي تشابها بينها وبين الواقع فهو محض الصدفة سواء في الأحداث او الأشخاص
    الجزء الاول
    صحيت على صوت عالي في العنبر
    ايه في ايه ياشوية غجر
    رد عليا الواد شامبو
    مفيش يامعلم الايراد الجديدة وصل وبيقوله في ثلاث عيال بسكلتها
    وكل واحد حيحان عايز ياخد واحد ليه
    يعني ايه بسكلته ديه وحيات امك كلمني عدل
    يعني خول وبيتركب يامعلم
    اه

    sex classic   -     xnxx    -    اغتصاب محارم    -  افلام سكس   -   افلام سكس اون لاين    -    افلام سكس جماعى
    ماشي مين هم الثلاثة عيال بقي
    شامبو نده عليهم رفعو الثلاثة ايدهم وقالها لهم قرب هنا قدم نفسكما للمعلم
    اول واحد كان شاب ابيض وشعره ناعم ولا يوجد في وجها شنب أو شعر دقن
    عرف نفسك ياخول
    زعقت في شامبو وقولت ليه ما تشتمش حد منهما
    حاضر يامعلم
    اسمك ايه ؟
    اسمي عادل يامعلم
    شامبو نده علي اللي بعده
    بصيت لاقيت عيل قصير شوية وابيض وملاين شوية وعليه بزازه عامل زي صدر النسوان
    شامبو بص لايه وقالها
    اسمك ايه يالبوة انتي كمان
    رد صوت ناعم تحس بنت اللي بتتكلم اسمي حازم يامعلم
    فين الثلاث خلينا اخلص من ام الصداع ده
    انا اهو يامعلم
    ببص لاقيت شاب طويل واسمر
    وله شعر دقن خفيف
    اسمك ايه انت كمان
    مصطفي يامعلم

    افلام سكس حيوانات   -   بزاز كبيرة   -    تحميل افلام سكس    -     تحميل صور سكس    -    رقص عارى -    زب اسود
    بصيت لاقيت كل العنبر واقف يتفرج ومستني يشوف هاعمل ايه معاهم
    سألتهم جايين في ايه
    بص كلهما في الأرض وخافوا يتكلموا
    انطق منك ليها
    رد مصطفي وقال جايين في قضية شذوذ
    سكت شوية كده وابتديت اتكلم
    بص بقي انت وهو اللي حصل بره ده مش هيحصل هنا
    يعني ببلدي كده شغل خولنا وطيزك تأكلك وتحاول تحك مع حد علشان ينيكك ده ميحصلش في عنبر اكون أنا فيها قضوا مدتكم في هدوء كده وليكم عندي الحماية
    وبصيت لكل المساجين اللي معايا في العنبر يارجالها العيال دول في حمايتي و اي حد هيحاول يتعرض ليهم بيتعرضلي انا شخصياً
    فبلاش شغل الحيحنين علشان محدش يزعل مني
    رد عليا جزره
    وقالي ايه يامعلم عينك منهم الثلاثة
    لا يخفيف الدم لو عيني علي واحد منهم أو هنيك خول هتكون انت أوله منهم
    العنبر كل ضحك
    رد جزره ليه كده يامعلم
    ياد بهزر معاك انتم كلكم اخواتي وانت عارف اني مش بحب الجة الخشنه
    وشوية وسمعنا الصفارة
    ولقيت الشاويش حسن داخل عليا
    ايه يامعلم شريف مالك زعلان ليها
    ايه ياشاوشنا ما انت عارف اني عنبري مبحبش فيها نوش ولا مشاكل جايب لي ثلاثة بلاوي
    معلش بقي يامعلم ديه تعليمات المأمور هو اللي قالي ادخلهم هنا معاك علشان عارف اني عندك مفيش مشاكل وهو مش عايز مشاكل تيجي من تحت راس العيال دول
    قالي ادخلهم عندك العنبر يكون تحت حمايتك
    ياعمي حسن انا فاضل لي سنه عايز اقضيها واخرج مش عايز ادخل في حواديت تاني
    هتتقض وهتخرج باسلامها ياشريف يابني
    انا عارف انك ابني ناس ومكنش ليك البهدله ديه بس انت راجل واديها
    شكرا يا عمي حسن

    سكس اجنبى   -  سكس اجنبى مترجم    -  سكس اغتصاب   -  سكس امهات  - سكس تبادل زوجات  -   سكس خليجى
    وحددت لكل واحد مكان نومتها وظبط العنبر خرجنا للتريض والغداء وقضيت يومي الروتيني في السجن ذي كل يوم من ساعة ما دخلت هنا من أربع سنين
    وسرحت وافتكرت اول يوم لي في السجن
    لم كان في مسجون اسمه الشبح جوكر ومعلم العنبر كان عايز يفرض نفسه عليه وانا علمت عليها وعورتها
    وجاء الظابط وشاف الشبح وهو سائح في دمه وانا نايمه عاليه وعمال امسك دماغها واخبطها في الارض وكل المساجين في العنبر واقف تتفرج ومبسوطين ونفسهم اني اخلص علي الشبح علشان كان ظالمهم
    اول ما دخل الظابط وشاف كده خلي العساكر تكلبشني وبعدوني عن الشبح وخدوني الحبس الانفرادي وودي الشبح المستشفي
    والخبر وصل للمأمور وبعد اسبوع من حجزي الانفرادي لاقيت المأمور طالبني عندها في المكتب
    اقعد ياشريف
    شكرا
    يابني قولتلك اقعد
    قعدت
    وبداء المأمور يتكلم

    سكس ديوث   -   سكس ساخن   -   سكس سحاق   -   سكس شواذ   -   سكس شيميل   -   سكس عراقى   -   سكس عربي
    انت عارف ياشريف أننا هنا طبعا مسؤولين عنكم وعن أرواحكم ولازم نحافظ عليكم وعلي سلامتكم
    والي انت عملتها ده في الشبح ممكن تتحاكم علشانها وتتسجن تاني
    سكت المأمور شوية وبصلي مستني يشوف رد فعلي
    سكت ومردتش عليه
    بصلي وقال لي أنا هاحول الموضوع للنيابة علشان تتحاكم في قضية شروع في قتل الشبح
    ابتسمت وقلت ليه مش فرق كتير
    يعني انت مش فارقه معاك حاجة
    لا ما عدتش تفرق كتير
    اممممم
    طب بس ياشريف انا هعمل معاك صفقة حلوة
    بص بقي الشبح خلاص مشاكلها كترت ومكنش حد عارف يوقفها عند حده لحد انت لم جيت وعلمت عليا
    انا قررت أمسك العنبر مكانها
    والمقابل حمايتنا ليك
    طب لم انتو ها تحموني محتاجيني مني ايه

    سكس فى المدرسة   -  سكس فى المستشفى  -   سكس في الحمام   -  سكس لبنانى   -   سكس محارم   -  سكس محارم اخوات
    بص ياشريف انا عارف قصتك وعارف انك مش بلطجي بس اللي متاكد منها انك راجل جدع تعرف تسيطر علي العنبر احنا هنا للنظام واللي زيك بيكون عين لينا وأداة سيطر لينا
    طيب لو رفضت
    هترجع الانفرادي تاني وتتحاكم في قضية جديدة شروع في قتل الشبح تاخد ليك 5سنين كمان
    سكت شوية وفكرت اني لازم أوافق علشان احمي نفسي بردك واكون في حماية السجن واكون مسيطر في السجن
    ها قولت ايه
    أنا موافق وعشت حياتي وكنت كبير العنبر بتحكم وبحل كل مشاكل العنبر
    وانا كنت بشرف علي ورشة النجاره والمسؤول عنها نظر لاني مهندس ديكور
    ومرت الايام وكانت شبها بعضها .
    وكان حازم دائما بيحاول يهزر معايا ويقرب مني
    وانا مكنتش بكسفها بس كنت مخلي حدود بيننا ذيها ذي اي مسجون وكنت لم احتاج حاجة أو اعمل ايه حاجة الاقيها اول واحد يجري ويخلصها وكان بيعمل كده علشان ينول ثقتي وحمايتي
    كنت براقب وبتابع المساجين لاحظت اني مصطفي وعادل بيغيبوا كتير عن الورشة
    وطلبت من حازم اني يراقبهم ويشفهم بيروح فين وبيعملوا ايه
    وفي يوم عادل ومصطفي اتسحبو واختفوا من الورشة
    بعت وراهم حازم يراقبهم
    وجالي بعد نص ساعة
    وسألتها علي اللي شافها

    سكس محجبات ومنقبات   -   سكس مراهقات  -  سكس مساج   -  سكس مشاهير وفنانين   -   سكس مصرى  -   سكس نار
    حكالي أنه مشي وراهم لحد ما هما وصل عند الورشة القديمة المهجورة
    ووقف بعيد لحد ما هما دخل وقرب بعد كده من الباب ولاقي جوه سيد ومعاه اثنين تاني هو ميعرفهمش
    ووقف يتفرج وشاف اني الثالثه نزلوا البناطيل وكل واحد طلع زبه وقعد مصطفي وعادل علي ركبهم علي الارض وبداء عادل يدخل زب سيد في بوقها ويمصها ومصطفي كان بين الاثنين اللي مع سيد مسك الاول وبيمص وبيخرج ويحط زب التاني وبيمص فيها وبيبدل بينها
    وبعدين عادل لف وفلقس وهو علي ركبتها وسيد قعد وراءها ومسك زبها ودخله في طيزي عادل
    والاتنين التانين واحد حط زبها في طيز مصطفي والتاني حاطط زبه في بوقها ومصطفي كان بيمصلها وبيتناك من التاني
    وانا واقف شايف ده كلها لاقيت سيد شافني وعرف اني بتفرج عليهم
    جريت بسرعة وجيت علي هنا وهو ده اللي حصل
    طيب روح انت كمل شغلك ومتتكلمش معاهم ولا كاني في حاجة
    حاضر يامعلم شريف
    شوية ولاقيت عادل ومصطفي جايين ناحية الورشة مردتش اتكلم معاهم
    وفكرت اعمل ايه معاهم واخيرا قررت اني متكلمش معاهم لاني ده بردك حريتهم الشخصية
    وطول لم مفيش مشاكل جاية من وراهم مفيش داعي اتكلم معاهم
    لكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن

    سكس نيك  -  سكس نيك طيز  -   سكس هندي   -  سكس ويب كام   -   صور سكس  -  صور سكس محارم  -  طيز كبيرة
    بعد يومين دخلت الحمام لاقيت سيد مثبت حازم وازنقها في الحيطة ومثبتها
    ويسأله كنت بتراقبنا ليها وحكيت لمين
    وبيزعق فيها وبيقوله انطق يلا بدل ما اموتك هنا
    وحازم واقف مرعوب وخائف وكل جسمها عرق
    دخلت انا وزعقت في سيد
    وقولتها سيبها يالا انا اللي خليتها يراقبكم
    رد سيد عليا يبقي لازم
    اعوره في وشها علشان يعرف مين سيد وانت متعملش كبير هنا كفاية عليك كده من النهارده انا الكبير
    و بسرعة وبكل قوتي زقيت سيد وبعدها عن حازم وقعتها علي الارض وجريت نمت عليها ومسكت المطواه من أيدها وخدها ولسه هضربها بيها لقيت اثنين من رجالة سيد بيكتفوني واحد مسكني من دراعي وكتفني والتاني بيضرب فيه
    حاولت افك نفسي ونجحت وضربت اللي مكتفني وفلت نفسي منها وبعده عني وجريت علي التاني ضربتها برجلي في بطنها زقيتها بعيد عني وببص حاولي لاقيت سيد مثبت حازم تاني
    طلبت من سيد يسيب حازم
    رفض وقالي لو عايزني اسيبه تعال نلعب مع بعض علي اللي يمسك السجن
    بلاش ياسيد
    لا يلا بينا ولا انت بقيت طري
    طب سيب الواد وها لعبك
    كنت واقف وضهري للحيطه وعارف اني هو مندفع اول ما ساب حازم جري ناحيتي براسها علشان يضربني في بطني بعد عن الحيطة رأسه اتخبطط في الحيطه لف وشها لاقيت دماغها بتنزل دم جري تاني ناحيتي وقفت ومسكنا في بعض وكل واحد بيحاول بيكتف التاني ويشل حركتها علشان يوقعها
    وفعلا سيد وقعني ونام فوق مني وكان عمال يضرب فيا بالبوكس و في كل حتة في وشي ووكنت بحاول احمي وشي من ضربها لي
    ببص حاولي لاقيت المطواة اللي وقعت من سيد وهو مثبت حازم مديت ايدي وسحبتها لكن هو كان أسرع مني وفهم انا بفكر في ايه سابني وقام بسرعة ومسك المطواه وحاول يضربني بيها كنت بحاول اتفاد ضرباته بالمطواة
    وفي آخر محاولة قرب مني بالمطواة مسكت أيده وسبتها ولفيتها قدامي وقعد اضرب فيها براسي وركبتي في نص ضهرها وركبته من تحت علشان اشل حركتها وفعلا وقع علي الارض وبجري عليها علشان اضربها علي رأسها لاقيت حراس السجن جايين ومسكونا احنا الاثنين
    وحطوني الحراس في الحبس الانفرادي
    بعد يومين وانا محبوس
    عرف المأمور الحكاية وطلبني عنده في
    دخلت لاقيت المأمور قاعد واول ما دخلت لاقيتها بيزعق وبيقولي
    ايه ياشريف انا هتخيب علي اخر ايامك ايه اللي عملتها ده
    انا مش قولتلك مش عايز مشاكل
    يافندم هو بيتنطط عليا وكان عايز يعور عيل من بتوع قضية الشذوذ وكمان كان بينيك عيلين منهم وانت بنفسك قولتلي أنهم في حمايتك
    المأمور ايوه ماشي بس مش توصل أنك تعجزها الواد هيقعد ستة اشهر في المستشفي والداخلية تضرر مقلوبه عليا اذاي ده حصل هنا
    اللي حصل بقي
    بص ياشريف انا بحبك ومش هسمح انك
    علشان انت كنت راجل في حاجات كتير
    انا هحاول اخلص الموضوع مع سيد وارضيها علي ما يرجع تكون انت خلصت مدتك وتخرج من هنا
    شكرت المامور وخرجت من مكتبها
    وانا مش عارف أخرت اللي انا فيها ده ايه والدنيا مخبيها ايه تاني لي

    قصص سكس   -  قصص سكس محارم  -   مص زب    -  مقاطع سكس  -   نيك سمراء    -  نيك طيز محارم 

    نيك كس

    ويمكنك زيارة مواقعنا الاخري   سكس  - سكس -  سكس  -  سكس -  سكس


    votre commentaire
  • اسمي مازن عندى 27 سنه بشتغل في مركز علاج طبيعي طولي 184 قمحي اللون جسمي رياضي.
    في يوم جات مدام للمركز وكانت بتسأل على حد يعملها مساج بس الوقت ده مكنش في حد غيري فقولتلها بس للاسف مفيش بنات في المركز حاليا قالتلي وبنظره منحرفه كدا وبعضه على شفايفها كدا ومين قال إني عايزه بنت ! أنا سكت كدا شويه اللي هو ايه ؟ احممم تمام حضرتك تحبي امتى الميعاد ؟ قالتلي : بليل بابتسامة كدا كلها خبث. قولتلها بس المركز مش بيكون شغال بليل قالتلي لا انا عايزه مساج خاص ليا قولتلها تحت أمرك. طلبت مني ورقه وسجلت العنوان ورقمها . أنا : اجي لحضرتك امتى؟ هي : على 9 لو ممكن. قولتلها : تحت امرك نورتينا يا فندم.
    في الحقيقة ما بطلتش تفكير فيها وبحكم سني وشهوتي المكبوتة مردتش أتأخر وطلبت إذن عشان أروح بدري.
    روحت على 8 وبدأت اجهز نفسي واخد الزيوت والعطور وبعض الشمع و3 فوط واخدت دش كويس وجهزت.
    وصلت تحت بيتها 9 بالظبط

    سكس  -   سكس  -  سكس   -  سكس   -  سكس   -   سكس

    أنا: الو حضرتك انا مازن من المركز.
    هي : اتفضل يا استاذ مازن انا في انتظارك فوق.
    طلعت الشقه مكان راقي وشقه محترمه مواجهتش صعوبة في الطلوع ليها اظن هي مرتبة كل حاجه وحسباها صح.
    باب الشقة مفتوح وهي واقفه بروب وبتقولي اتفضل يا استاذ مازن.
    أنا دخلت ولقيتها كانت أجرأ مني في فتح الكلام قعدت قدامي وبقينا وش لوش قدام بعض وبتقولي انا بصراحه كدا كان نفسي من زمان اجرب المساج في البيت وجربت قبل كدا بس محبتش طريقة البنات في عملها للمساج ليا وسمعت عن المركز بتاعكم وبالأخص عن مازن وبصت بنظره تدبح كدا اللي قدامها *يخربيت جمال عيونها* سمعت أنك شاطر اوي في شغلك ف حبيت أخوض التجربة دي تاني يمكن تغير فكرتي عن المساج.
    أنا : أتمنى إني أكون عند حسن ظنك واقدر اساعدك.
    هي: اتفضل في الاوضه دي يا استاذ مازن مع عضه على شفايفها.
    أنا : ملهوش لزوم استاذ مازن .. مازن بس كفايه اوي وابتسمت.
    اتفضلي حضرتك .. قاطعتني وقالتلي انا اسمي منال وبلاش حضرتك بما انا هقولك يا استاذ مازن وضحكت .
    وانا قولتلها حاضر وضحتك.
    قولتلها انا في انتظارك هنا لحد ما تكوني جاهزه بعد شويه نادمت عليا ولقيتها نايمه على بطنها وجسمها ابيض ومتقسم صح واللي حدا ما جسم مثالي (ابيض وطري وطولها تقريبا 170 أو حاجه كدا وطيزها طريه وكسها منفوخ ومحلوق )
    نايمه على سرير المساج والفوطه فوق طيزها وضهرها وفخاده بس اللي باينين وبدأت احط زيت على جسمها وبدأت شغلي عادي.
    منال بدأت تكلمني عن حياتها وبتقولي أن جوزها مسافر وشغال بره مصر واني هي بتتعب من فراق جوزها وانا يرد طبيعي ان لازم يحصل ده عشان يقدر يشتغل ويفتح بيت ..الخ.

     

    وفي وسط الكلام ده مدت أيدها وقالتلي المنطقه دي ملهاش نصيب يعني وضحتك وشالت الفوطه من على طيزها وكانت اجمل طيز اشوفها مليانه وبارزه عن باقي جسمها وبدأت احط زيت وبدأت ادلك طيزها واضغط عليها وهي بدأت تخرج آهات محرومه ومكبوته امممم اه اه اوف كمل اضغط جامد وانا بدأت اسخن وحطيت شويه زيت تاني وبين فخادها وأيدي بتحك في كسها وكان رطب ومبلول بعسلها وفضلت اضغط اكتر وأحك ايدي في كسها اللي كان واضح نضافته وطريانه ولونه المحمر من الشهوه وفضلت انزل على فخادها وعلى سمانة رجلها ورجالها وعيني اللي ماتشلتش عن كسها اللي بدأ يجيب بزيادة عسل وخرم طيزها اللي بدأ يقفل ويفتح وانا بدات اخد الخطوة الجريئة *ما هو مش كل مره هي اللي تاخد الخطوه الجريئة* وبدأت أحط زيت بين فلقتي طيزها وبدأت امشي ايدي على خرم طيزها وأيدي التانيه بتقفش في طيزها وهى بتشد في الفوطه اللي تحتها جامد اه ااااه امممم ممممم اه اجمد اه اه اوف مش قادره وهنا دخلت صباعي في طيزها هي شهقت وشدت الفوطه اجمد وبدأت ولفت وبصت عليا وانا بدات ادخل واطلع صباعي وانا باصصلها وهي عضت على شفايفها اه اه اه اممممم مش قادرة اوف وانا بدات اسرع اكتر وادخل صباعين وانيك طيزها جامد وبسرعه وايدي التانيه بتفرك كسها وجابت عسل بكميه كبيره فشخ وعينها اترفعت لفوق واه اه اه اه ااااااه حرام عليك اامممم اه اه كفايه بقى مش قادره طلعت صباعي من طيزها وضربتها عليها مرتين كدا وبعدين هي اتعدلت وبصتلي بلبونه كدا وبدأت تحسس على زبري اللي كان هيطرشق من الضغط وقربت من شفايفها المنفوخه وبدأت ابوسها وبدأت امشي ايدي على صدرها وضهرها اكتر وهي بتطلع زبري ومسكته وبدأت تحرك يدها وتفركه وبدأت تمصه وكانت بتحاول تدخله اكتر لكن كانت بتمص نصه ومش قادره تدخل اكتر من كدا وتمصه بخبره وانا روحت فى دنيا تانيه من مصها وحطيت ايدي على بزازها وفضلت افرك حلماتها والعب فيهم كتير واقفش في صدرها وامشي ايدي على بطنها وبعدين نومتها على ضهرها ورفعت رجليها على كتفي وبدأت الحس كسها وامص شفرات كسها وامص زنبور كسها وانزل بلساني لحد خرم طيزها ودخلت صباعي في كسها وفضلت الحس خرم طيزها والعب في كسها ب صباعي جامد وهي بتضم رجلها على راسي وايدها بتزق راسي اكتر وبتتلوى اه اه اه امممممم يا مازن نيكني بقى احا هجيب براحه وطلعت صباعي واخدت كسها في بوقي وبلساني بلحس جامد كسها واخبط براحه على كسها من فوق واسرع في حركت لساني وأيدي وأيدي التانيه في طيزها واجبت عسلها منال: احا انا مش قادره يخربيتك انا اتفشخت كدا.
    مردتش عليها وبصتلها في عينها ومسكت زبري وخبطت على كسها ودخلته بسرعه في كسها ومن الواضح إن كسها كان ضيق شهقت وبعدها نزلت بصرخه احا عليها وفضلت انيك فيها جامد وأيدي على بزازها بدعك فيهم وافركهم وحلماتها احمرت وكسها احمر اكتر ونزلت على شفايفها وفضلت ابوسها وابوسها فى رقبتها كتير وحضنتها جامد وفضلت ارزع في كسها بسرعه وهي بتقولي هجيب خلاص كفايه تعبت يا مازن اممممم اه اه ااااه يا مااااازن اه مش قاااااادره وانا حضنتها جامد وغرقت فخادها وطيزها عسل وانا طلعت زبري وجبت لبني على صدرها.
    قولتلها انا عايز اخد دش عشان أنتِ غرقتيني بعسلك وضحتك وهي قالتلي انا اتبهدلت بسببك وبسبب الوحش بتاعك ده احا انا بتاع جوزي مكنش نصه واول مره اتناك بالمتعه دي انا اتصفيت بسببك يا مازن.
    اخدت دش ولبست ومشيت قبل ما امشي منال : أنا مش هسيبك.
    مازن "بيضحك" : أنا تحت أمرك في أي وقت.
    ونزل مازن وهو بيفكر في طيز منال وجسمها.

    هل مازن هيقابل منال تاني ؟ وهل في قصه مع طيز منال ؟
    دا هيكون واقف على رأيكم انتو وعلى رأيكم في القصه.

    اتمنى تكون القصه عجبتكم ،اتمنى لو حد عنده تعليق عن خطأ في القصه يقولي عشان احسن وانا بتقبل كل الآراء.

     

    الجزء الثاني

     
     
     


    بعد خروجي من عند منال روحت البيت كانت الساعه 1 كانت ليلة غريبه ومثيره فشخ مكنتش قادر ابطل تفكير في الأحداث اللي جات ورا بعض.
    منال بترن
    مازن : الو
    منال : الو اي أنت بس أنا متكيفة فشخ ومش قادره ابطل تفكير فيك وفي الوحش بتاعك ده وضحتك.
    مازن "بيضحك": انا معملتش حاجه وبيضحك.
    منال : يا مفتري أنت اعمل نفسك ملاك دلوقتي المهم أنا قولتهالك وبقولهالك تاني انا مش هسيبك.
    مازن : انا تحت امرك يا منال وفي اي وقت.
    منال : يخربيتك بجد … خليك جاهز قريب عشان هكلمك تاني .. باي بقى يا مفتري.
    مازن : حاضر هبقى جاهز "بضحك" باي.
    بعد كام يوم في انخراطي في الشغل وكل مره منال بتكلمني كنت بآخر مقابلتي ليها.
    وفي يوم جاتلي الشغل ولحسن الحظ مكنتش موجود.
    ووصلتني رسالتها رنيت عليها قولتلها اجهزي بكره الصبح
    روحتلها البيت الصبح الساعه 9 دخلت مازن : عامله اي.
    منال : ملكش دعوه "بدلع" قربت منها قولتلها بطلي دلع وضربتها على طيزها وقولتها انا كنت بس مستني إجازتي عشان اجي واقعد معاكي يوم كامل لوحدنا.
    منال"بفرحه ومسكت في هدوم مازن" : بجد ؟!
    مازن : ايوه بجد.
    قالتلى طيب تشرب اي اعملك اكل اكيد مفطرتش قولتها متتعبيش أنا صاحي من بدري وعملت كل حاجه أنتِ اللي فطرتي ؟
    منال: ايوه فطرت.
    مازن : بالف هنا وشفا.
    "بعد شويه كلام ملوش لازمه" يلا عشان نكمل الجلسة.
    منال : نعم جلسة اي؟ مازن : المساج.
    منال : امممم وبضحكه كدا ماشي.
    بصيت فى عينها وغمزتلها وضربتها على طيزها وقلعت بس المره دي قدامي وبتقلع بكل لبونه وقفتها من قلع هدومها وخليتها قدامي بالاندر بس.
    مازن : سبيلي أنا الباقي اطلعي ونامي و قلعتها الاندر.
    منال طلعت ونامت على ضهرها وانا جبت الزيوت بتعتي وبدات ادلك جسمها واعملها مساج وبمشي ايدي على صدرها وبفرك صدرها جامد وبضم بزازها على بعض وبضغط على بزازها وبفرك حلماتها وأشدهم براحه ب ايدي وبمشي ايدي على بطنها وعلى فخادها وبرجع ب ايدي على فخادها وأحط أيدي على كسها وبفكره براحه وبلعب بصباعي في شفايف كسها وبدخل صباعي وبطرف عيني ببص على وشها لقيتها بتشهق براحه وبتعض على شفايفها ومغمضه عليها ومستمتعه خالص وبداخل صباعي في كسها مره وحده اااااه يا مازن اممممم ويتحرك وسطها لفوق ولتحت وأيدي التانيه حاططها على بظرها وبلعب في كسها وبظرها وأيدي التانيه بتنيك كسها وبتشد على أيدي وبتقول ها ههه امممم هاجيب يا مازن اااااه وكسها بينزل في عسله وبتمسك ايدي جامد وبعدين خليتها تاخد وضع الكلب وبدأت الحس خرم طيزها والواحد أنها متنكتش قبل كدا في طيزها وفضل الحس وهي بتشد في الفوطه اااااه اه مممممم احا اي ده كله يا مازن اوووووف اااااه ااااه اممممم وبعدين حطيت زيت على خرم طيزها وبدأت ادخل صباعي في طيزها وهي اااااه ااااه بيوجع يا مازن اممممم وبعدين دخلت صباعي كله للاخر وسبته في طيزها فتره نص دقيقه وهي بدأت تروح وتيجي بطيزها وبتنيك طيزها بصباعي وبعدين قولتها هدخل صباعين جاهزه منال : اه جاهزه يا مفتري اممممم.
    وبست طيزها ودخلت صباعين براحه خالص وسبتهم فتره لحد ما اتعودت وبدأت ادخل واطلع صوابعي بسرعه في طيزها وأيدي التانيه بفرك كسها وبفرك جامد كسها مازن اااااه خخخ اه براحه ااااه طيزي وكسي اتهروا احا اي ده كفايه امممممم وبعدين قولتها اجهزي يا لبوتي وبصتلي وضحكت وقالتلي منال: انا دايما جهزه لزبك الكبير والحلو نيك ده وبحبه دايما جوايا.
    نزلت الحس طيزها شويه وبعدين حطيت زيت على زبي ودهنت طيزها زيت اكتر ودخلت راس زبي هي بتزقني ب أيدها وانا سبت راس زبي دقيقه او دقيقه ونص وبدأت ادخل جزء تاني من زبي لحد ما وصلت لنصه وبدأت انيك طيزها ومش بدخل غير نص زبي في طيزها وبضربها على طيزها وبنزل ابوس ضهرها وانا بنيكها وبمشي ايدي على ضهرها وع شعرها وهي في دنيا تاني خالص اااااه امممممم ااااااااه بالهوي اممممم مش قاااااادره وجابت عسلها تاني.
    طلعت زبي من طيزها خالص وبدأت امشيه على خرم طيزها ومنال حرفيا في دنيا تاني خالص مش معايا وبدأت ادخل بتاع لحد ما دخلته كله وهي بتقولي اه بيوجع يا مازن زبرك كبير على طيزي اااااه مش قادره بقى وانا بدات امشي ايدي على شعرها ورقبتها وضهرها وانا سايب زبي مش بحركه خالص وبدأت انيك طيزها جامد وانا شاددها من شعرها وبضربها على طيزها ااااااه يالهوي مبقتش قادره خلاص ارحمني ااااااه وانا قولتها اجهزي وبدأت ابل صوابعي بالزيت وافرك كسها والعب في بظرها وكسها غرقان عسل حرفيا وبدأت ادخل صباعي في كسها وهي بتعض شفايفها جامد وقالبه عينها لفوق وقولتها اجهزي عشان تتناكي في كسك وطيزك في نفس الوقت وتحسي بزي جوا طيزك وصوابعي جوا كسك وبدأت احرك صوابعي والعب في كسها من جوا بصوابعي وزبي بينيك طيزها وهي بتصرخ وتشد الفوطه اللي تحتها اااااااه احا اي ده مش قدره وبتنهج احا يا مازن كسي وطيزي وكلي ملكك يا سيدي ااااااااه مش قاااااادره خلااااص.
    مازن : تعالى اقعدي على زبي واتنططي عليه ونيك نفسك بزبي يا شرموطه.
    منال : انا شرموطتك ولبوتك اااااه مش قادره يالهوي منك امممممم.
    وركبت منال على زبي وهو في طيزها وصوابعي بتلعب في كسها وواخد حلماتها في بوقي وهي بترمي جسمها رمي مبقتش مستحمله ودخلت صوابعي في كسها وبالإبهام بلعب في بظرها وبكدا سيطرت على جسم منال حرفيا وهي في دنيا تاني من عالم للمتعه واترمت عليا وفضلت حضناني جامد وهي بتتنطط وبتقولي مازن ما … مازن مش قادره خلاص هجيب اااه ااااااااه هجيب وانا حضنتها جامد وكسها غرفتي غسل اليوم ده ونزلت كل لبني في طيزها وانا حاضنها وببوسها.
    تمت.
    اتمنى اعرف رأيكم.
    اتمنى تكون عجبتكم القصة.
    ياريت تقولي رأيك فيها ومتقلقش بتقبل كل الآراء.

    رحله كفاح دياثه وشذوذ 

    رحله كفاح دياثه وشذوذ 

    رحله كفاح دياثه وشذوذ

     


    votre commentaire